piątek, 10 stycznia 2014

NOWOŚCI! NOWOŚCI! NOWOŚCI!

Witajcie!
Ostatnio wiele się dzieje w moim życiu, mnóstwo zmian i zawirowań, ale ostatecznie jest pozytywnie ;) Właśnie zaczęły się ostre przygotowania do ślubu, zapraszanie gości, wybór dodatków do sukienki, wystrój, remont w nowym mieszkaniu, zalążki przeprowadzki, itd. Do tego wszystkiego dochodzi zbliżająca się wielkimi krokami sesja na studiach ;) Dam radę, ale przez to wszystko mogę rzadziej tutaj zaglądać, wybaczcie! Mimo to będę się bardzo starała, aby nie zaniedbać Was, moi drodzy czytelnicy oraz bloga ;)

Pamiętacie, jak 16 listopada 2013 roku byłam na spotkaniu blogerek w Rybniku? ;) Wtedy dostałyśmy mnóstwo wspaniałych kosmetyków i dodatków od sponsorów, ale okazało się, że jedna firma troszkę spóźniła się z dostarczeniem kosmetyków na czas. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;) Jakiś czas temu otrzymałam pocztą sporą paczkę od TOŁPY ;) Byłam mile zaskoczona jej zawartością. Obiecuję zdać Wam relację z użytkowania tych kosmetyków ;)

Na pewno wiele z Was zna stronkę: sheinside.com  ;) Ja jakoś długo nie mogłam się przekonać, aby cokolwiek z tej stronki zamówić. Mimo, iż mają tam wiele pięknych ubranek, nie mogłam się przełamać. Przeglądając inne blogi i opinie ludzi, stwierdziłam, że nie mam się czego obawiać i ZAMÓWIŁAM: sukienkę, płaszczyk i jeansy ;) Z jeansów i sukienki jestem mega zadowolona! Są idealne! Co do płaszczyka, to nie zachwyciła mnie jego jakość i po otwarciu pachniał "chińszczyzną", teraz już ten zapach troszkę zelżał. Mimo to, prezentuje się uroczo ;) Coś czuję, że szykuje się nowe zamówienie z tej stronki, ale to za jakiś czas ;)






26 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten płaszczyk i sukienka. :) Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka świetna przesyłka :) płaszczyk mi się podoba i jeszcze jest w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten płaszczyk ;) Być może na żywo jakoś jest średnia, ale na zdjęciu wygląda super!
    Dużo kosmetyków dostałaś, no to czekam na ich bliższy opis:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony płaszczyk wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo prezenty od Tołpy super! jeansy też mi się podobają, płaszczyk jakoś nie bardzo- wydaje się strasznie krótki. życzę sprawnych i przyjemnych przygotowań do ślubu :*

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk i sukienka zrobily na mnie największe wrażenie!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brałabym wszystko co tu widzę ;-D
    począwszy od kosmetyków na ubraniach kończąc :-*
    owocnych przygotowań do ślubu :-*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tych kosmetyków z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A kiecka <3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/carnival.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog. Bardzo mi się podoba. :)
    Obserwujemy?
    http://msunseenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, ciekawa jestem tych kosmetyków, bo ostatnio się zastanawiałam, czy przypadkiem czegoś od Tołpy nie kupić. Czekam na recenzję. <3 :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, ślub to poważna sprawa... :)) Świetna ta różowa bluzka♥
    Powodzenia na sesji Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing new entries!!!!!
    Kisses darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka w moim ulubionym kolorze <3


    ps. zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukienka !
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne leginsy, polecam kosmetyki z tolpy, są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie dzinsy i rozowa sukienka sa przepiekne

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeszka jest cudna. Uwielbiam takie zdecydowane kolory. <3
    Zajrzyj na mojego bloga, w ostatnim poście poruszyłam bardzo ważny temat. Jeśli ci się spodoba, mozesz zaobserwować, a na pewno się odwdzięczę . :) http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. oh ile skarbow :) uwielbiam kosmetyki tolpy :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*