piątek, 17 maja 2013

Powiew elegancji

Witajcie kochani.!
Dzisiaj mam Wam dość sporo do zakomunikowania ;)
Po pierwsze:
Chciałam wszystkim bardzo podziękować za wszystkie komentarze, odwiedziny, obserwacje ;) To właśnie dzięki Wam osiągnęłam pierwszy, na razie mały sukcesik ;) Ostatnia stylizacja trafiła na stronę główną na stylizacje.pl . Mały sukcesik, a jak bardzo cieszy i daje motywację ;) DZIĘKUJĘ;*

W końcu skusiłam się na założenie funpage'a na fb ;) Zaskoczyło mnie, że już w pierwszych dwóch dniach było ponad 50 polubień ;) JESTEŚCIE WIELCY.! Oczywiście resztę również zapraszam do polubienia ;)


Po drugie:
Są już wyniki konkursu.! Sukienkę i bransoletkę wygrała : owieccccka . Jej pomysł na stylizację był  oryginalny i pomysłowy. Zaskoczyła mnie połączeniem sukienki z elementami stylu boho. Sama bym lepiej tego nie wymyśliła ;) Gratuluję zwyciężczyni i zapraszam na jej bloga:  owiecccckowa-szafa.blogspot.com .!

A po trzecie:
Mam dla Was nową stylizację.! Nareszcie udało mi się skusić narzeczonego, aby stanął za sterami aparatu i popstrykał mi zdjęcia ;) Mimo tego, iż aparat jest jego, to on jednak woli cykać ptaszki i zachody słońca, niż męczyć się ze mną przed obiektywem :P Oceńcie wyniki jego ciężkiej pracy i starań, aby mnie zadowolić ;) 











fot. by Musiek ;*

bluzka - szafa.pl
cygaretki - mohito
szpilki - sh
kopertówka - mohito/szafa.pl
kołnierzyk - szafa.pl
zegarek - Atlantic/prezent od narzeczonego
opaska - ?
kolczyki - wykonanie: koleżanka - pozdrowienia dla Kamili ;))

Całuję ;***  

39 komentarzy:

  1. Heej :)
    Wszystkie kreacje masz świetne choć tym razem mam małe zastrzeżenie. I bluzka i spodnie są przepiękne ale mam wrażenie, że średnio pasują do Twojej figury. Ten ubiór strasznie Cię pogrubia, a przecież jesteś filigranowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) Przy moim niskim wzroście, dużo zależy od konta pstrykania zdjęcia. Ale faktycznie, wydaje mi się, że koniecznie będę musiała zwęzić te spodnie u dołu, to powinno wydłużyć proporcje sylwetki ;)
      pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Oj niestabilność to niestety duża wada jeśli chodzi o buty. Fajny zestaw, fryzurka 100% w moim stylu, sama zresztą też coś takiego prezentowałam już na głowie. Ładnie, kobieco, bez żadnej przesady, jest smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :) śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygladasz, fryzurka i baskinka nadaja uroku i kobiecosci! Pochwal Narzeczonego za fotki - wyszly swietnie!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne kolory! Wyglądasz jak milion dolców:)

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancko:)świetna fryzurka,a chłopak się sprawdził, no i gratuluje sukcesu:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. You are so classy darling!!!!!
    Happy WE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje sukcesu :). Stylizacja rzeczywiście jest bardzo kobieca i gustowna, ale tak jak wspomniałaś powinnaś chyba zwężyć te spodnie :). Pozdrawiam i całuje Stefciu :*
    Shaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! Świetnie wyglądasz;))
    Wspaniały outfit;))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładneee! Takie słoneczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak ja lubię ten zestaw! KOcham taka elegancje i to jeszcze z baskinką - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten outfit! świetne połączenie kolorów :)
    gratuluję sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna koszula ; )))
    Bardzo fajne zdjęcia ! : )
    Może wspólne polubienie na Fb ? : D
    Jak tak to czekam na odp i wtedy podam mojego : )

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wyglądasz!:)
    cudowna fryzura!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fryzura boska <3
    Pasują Ci takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten odcień zieleni, super!

    OdpowiedzUsuń
  17. fryzurkę masz piękną :)
    i lubię ten kolor spodni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute outfits! LOVE the pants!

    Come by soon!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle ślicznie wyglądasz, piękna baskinka, proste spodnie, dodatki i to uczesanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna stylizacja, ale troszeczkę Cię pogrubia. Podoba mi się bluzka i kolor spodni :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie tu u Cb ; ) Prześliczne zdjęcia ; * Ślicznie wyglądasz ; ) Obserwuję i zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w obu stylizacjach ! :)


    pozdrawiam, ohvictorria.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. moja kochana jaka z Ciebie kocica:D widzę. że też masz masakrę czasami:D ja nie wiem, jak Ty ogarniasz:) ja się już gubię:))) tu jedna praca, tam druga, dobrze, że juz mam mgr, bo jakbym miała studiowac to looo

    OdpowiedzUsuń
  24. stylowo i ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. O! Widziałam ten zestaw ostatnio na żywo! choć fryzurka była inna :)) Śliczny i wcale nie wyglądałaś za grubo! Zwalam winę na fotografa haha! Mam nadzieję, że mi wybaczy po znajomości:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) fotograf na pewno się nie obrazi, ale lepiej nic mu nie mówmy, bo jeszcze urazimy jego męską dumę, zrazi się i już nie pocyka mi więcej zdjęć :P hihi^^

      Usuń
  26. Amazing look.... I love your peplum top!!!!
    Have a nice day darling!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo Fajnie wyglądasz!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super bluzka i kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie wyglądasz , wszystko mi się podoba . pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Lovely outfit
    and I like your hair.

    OdpowiedzUsuń
  32. jak Ty go namówiłaś? mój chłopak nie raz robi lepsze zdjęcia niż ja, ale mi nie chce popstrykać fotek :P
    bardzo fajne kolory stylizacji, a we fryzurce bardzo Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz świetnie. Bardzo wysmakowany strój. I napiszę jeszcze raz to samo, co na Polsce: słodka, urocza fryzurka!
    Pozdrawiam!

    PS. Mój facet to samo - u nas można się potknąć o aparaty, statywy, czy obiektywy walające się po domu, ale o moje ładne (do tego w moim babskim przekonaniu) zdjęcie się doprosić...

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*