poniedziałek, 13 maja 2013

Wzorzyste leggisny

Ostatnio legginsy są ulubioną częścią mojej garderoby. Przede wszystkim są wygodne, a ponadto w sieciówkach i na stronach internetowych możemy znaleźć szerokie spektrum różnorakich barw i wzorów, które potrafią ożywić każdy zestaw. Tak, więc nie wahałam się ani chwili, kiedy zobaczyłam te legginsy w Bershce. Przekonały mnie wzory w tropikalną roślinność i zapragnęłam je mieć ;) Zaraz po zakupie w głowie zaczęła się tworzyć właśnie ta stylizacja. Do legginsów dobrałam koszyk z zeszłego sezonu i nowe koturny z dziurką z deezee.pl, które właśnie przeżywają swoją premierę na blogu ;) 










fot. by JustyŚ

bluzka - Miss Selfridge/sh
legginsy - Bershka
koturny - deezee.pl
koszyk - Stradivarius
spinki do włosów - ?
mankiet - Tally Weijl
naszyjnik - ?

Uściski ;*

PS. Nadal trwa konkurs.! Do wygrania sukienka i bransoletka - klik .! Pośpieszcie się, bo zostało już niewiele czasu ;)

44 komentarze:

  1. Świetne połączenie ;) Również uwielbiam leginsy są mega wygodne, a zarazem sexy :) Jesteś tego chodzącym przykładem :) Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te legginsy i całkiem przyjemny, egzotyczny look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look! :)
    ja również ostatnio polubiłam legginsy :D
    obserwuję ;>

    http://my-fashioncity.blogspot.com/2013/05/mix-from-italy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh wyglądasz świetnie!! te koturny są fantastyczne, kusiły mnie już jakiś czas temu. jesteś z nich zadowolona, wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* narazie wyszłam w nich 2 razy i ani mnie nie obtarły, ani nogi mnie nie bolały. Tylko są strasznie niestabilne, na wybojach trudno się w nich utrzymać, mimo, iż jestem nauczona chodzić na dość dużych wysokościach :P

      Usuń
  5. świetnie wyglądasz,a butki mam bardzo podobne,ale palce odkryte pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. buuuty! <3
    może zaobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne i wspaniale dopasowane *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. legginsy są świetne. Jednak zmieniłabym bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice leggings.....<3 floral print!!!!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. strój bardzo ładny pójść się przejść brzegiem morza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączenie. Również uwielbiam legginsy. :)
    Świetne te buty. *.*

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Dziękuje za miły komentarz na moim blogu. :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi się podobają te kwiatki! Chociaż do legginsów preferuję dłuższe bluzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna letnia stylizacja.
    Buty i legginsy super. O ile do deezee nie zajrze, bo nie lubie nieskorzanego obuwia, tak do Bershki pod wplywem tego posta na pewno sie wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ALE MASZ BUTY :)) cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz idealnie!! Legginsy, koszyczek no i te cudowne buty!!
    Kochana powiedz są wygodne?? Bo wysokości to ja się nie obawiam tylko czy nie obcierają i czy warto kupić? Choć wiem że głupie pytanie bo choćby dla samego ich wyglądu warto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki słonko ;*
      mnie nie obtarły i nogi mnie w nich nie bolały, ale może na jakiś dłuższy wypad w miasto mogły by mnie rozboleć, ale na razie nie próbowałam :P Warto kupić, jak sama napisałaś dla samego wyglądu, ale także dla zazdrosnych spojrzeń gapiów oraz oczywiście dla nie obtartych stóp... narazie ;)

      Usuń
  16. fajne, fajne - muszę sobie takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczne te legginsy, w ogóle motywy kwiatowe są super;))

    OdpowiedzUsuń
  18. THX;)

    BUTY CUDOWNE<3


    follow?;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny, bardzo wiosenny zestaw ;) Buty przyciągają uwagę , tak jak i wzorzyste legginsy ! ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna torebka. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty i spodnie są świetne!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne legginsy! super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz no i świetna stylizacja:)!
    Również mam legginsy w kwiaty lecz w biało-czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow robi wrażenie :) leginsy i buty mega !!!!!! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy set:) Buty masz genialne <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie tak takim "rajskim ptakom" :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing look! So great:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna stylizacja! Bardzo mi się tu wszystko podoba: od butów po włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  29. cuudowny zestawik, no bajka normalnie :)
    Bardzo pasują Ci takie kolory *.*
    Jak Ty wychodowałaś takie włosy? :P ja męczę swoje wcierkami olejkami i innymi specyfikami i nie chcą coś rosnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw, idealny na lato, taki kolorowy i wzorzysty, bardzo do mnie przemawia! ;)

    a jak butki, wygodne? pytam, bo sama zastanawiam się nad zakupem, jednak trochę się obawiam...

    pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno ocenieć czy wygodne ;) nie odzierają, dobrze trzymają się na stopie, ale koturna jest strasznie niestabilna ;/

      pozdrawiam ;*

      Usuń
  31. Zachwyciła mnie ta stylizacja na modnapolka.pl Musiałam tu zajrzeć po więcej. ;)
    Oczywiście obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Legginsy wyglądają obłędnie :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*