czwartek, 30 maja 2013

W przerwie między deszczami...

Hey słoneczka moje ;) Nareszcie udało Nam się zrobić wczoraj kilka zdjęć w przerwie między deszczami. Słoneczko wczoraj troszeczkę nas rozpieściło, ale nie zawitało na długo, bo dzisiaj  znowu schowało się za ulewnymi chmurami. 
W zestawie postawiłam na wygodę ;) Mimo, iż dobrałam szpilki, to obcas nie jest za wysoki,a buciki te są wyjątkowo wygodne ;) Nie obdzierają, dobrze trzymają się stopy, a u mnie to rzadkość, bo moje stópki są wyjątkowo wąskie;/ Wygodne jeansy, transparentna koszula, a do tego kopertówka, którą mogliście oglądać w ostatnim poście ;)







fot. by Musiek ;*

koszula - New Yorker
jeansy - cubus
szpilki - deezee.pl
kopertówka - ubambuskowej
naszyjnik - katherine.pl
mankiet - Tally Weijl

ściskam mocno ;**

34 komentarze:

  1. Wszystko śliczne , tylko buty mi się nie podobają , ale to tylko moja opinia :)

    Pozdrawiam ! ♥

    http://mrrroxanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne buciki :) wszystko komponuje się bardzo ciekawie :) śliczny masz kok :) ja tak niestety nie umiem robić....a bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw! Fajne kolorki bluzeczki no i swietne buty!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie szalone butki! Fajnie prezentują się z taką koszulą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Butki bardzo oryginalne. Fajnie komponują się ze spodniami:) Masz śliczny uśmiech!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne buty! Marzą mi się takie wzorowane na Valentino, widzę, że jest ich coraz więcej w sklepach internetowych, więc może się zdecyduję:) Do tego rewelacyjna koszula i piękny kok!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeansy sa fantastyczne! Mają świetny kolor i super leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O buty dość ciekawe, ale nie w moim stylu. Bluzka świetna, piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne włosy i buciki:)podoba mi się:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie doposowane buty do spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look..... lovely accessories!!!!!
    Kisses honey!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestaw :) oby więcej takich połączeń :) bardzo fajnie u Ciebie :) zapraszam do mnie ;-) A może obserwujemy? :D Pozdrawiam!

    Vanessa z http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna bluzka !

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna stylizacja, ale najbardziej to mi się fryzura podoba! Boska;)

    OdpowiedzUsuń
  15. imponują mi te buty :) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci do twarzy w takiej fryzurce :0 i w ogóle bardzo fajny zestawki, zwłaszcza to jak współgrają z dobą kopertówka i koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Stylizacja mega! Buty piękne...!

    Obserwuję Cię,jeśli masz chęć zaobserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło.
    Zapraszam też do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Have a great start of the week darling!

    OdpowiedzUsuń
  19. super zestaw

    dodajemy do obserwowanych tu i na bloglovin ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w takim koczku :) Piękna ta bluzeczka, taka kolorowa aż poprawia humorek w takie deszczowe dni... Choć teraz sloneczko u mnie :D
    Torebeczka i buty fajnie pasują do tego wszystkiego, podoba mi się Twój zestawik :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny post bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna bluzka ;) fajny blog , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie ;) śliczna koszula i buciki :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietny zestaw!!!! Bardzo fajne buty! I przepiekna koszula! <3 :)

    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne szpilki i cała stylizacja :) jak najbardziej mi się podoba :) dodaje do ulubionych i zapraszam do mnie :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjnie wyglądasz!:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz te buty, w których jestem zakochana!! :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*