piątek, 25 października 2013

Gruby sweter w paski ;)

Kolejne zdjęcia z ostatniej sesji z Dagmarą ;) Niestety choroba, jakoś do mnie przylgnęła i nie ma ochoty odchodzić. W porównaniu z dniami poprzednimi i tak już czuję się o niebo lepiej, ale mimo to katar i kaszel dalej męczą, a stan podgorączkowy nawiedza mnie przynajmniej dwa razy na dobę. Mimo to staram się nie leniuchować zbytnio. Dodałam kilka rzeczy na sprzedaż lub ewentualną wymianę. Zerknijcie do mojej szafy - KLIK ! Poszperałam także troszkę w mojej kolekcji butów i także kilka w najbliższych dniach, oczywiście z ogromnym bólem serca wystawię na sprzedaż, tak więc zapraszam ;)


















pics by Dagmara Balicka


sweter - sh
spodnie, pasek - pepco
motor boots - Deichmann
rajstopy - nn
melonik - H&M
okulary - deezee.pl
kołnierzyk - sklepik u mnie w mieście
pierścionek krzyż - szafa.pl
pierścionek czarne oczko - nn
Gruby sweter w paski ;) - MODNAPOLKA.pl

41 komentarzy:

  1. Amazing look, I love your hat and your wonderful hair!!!!
    Happy friday doll!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek i kołnierzyk rewelacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałe retro połączenie!! wowow

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaki piękny sweterek!!:D
    obserwuje ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tym zestawie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw ! świetnie wyglądasz i bardzo mi się podoba sweterek ;)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuję bardzo:) super, że się podoba;)

    okulary <3

    co powiesz na follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek cudowny <3
    widzimy się na spotkaniu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ! Podoba mi sie ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę to powiedzieć masz świetne nogi !

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi bardzo podobają się okulary- są takie kocie :D Zdrówka życzę!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest ładny, hehe mam takie same okulary, bardzo często noszę;>> pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. fajny kolnierzyk i buty

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing eyewear!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :)

    http://aniafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na sesje zdjęciowe:-) Amatorka ale oddana fotografii:-) za pół darmo:-) będzie miło<3

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny zestaw, ale średnio podoba mi się ten sweterek w środku, a nie na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. * * *dziękujemy za ««komentarz;>>

    OdpowiedzUsuń
  19. a jakie pierscionek ajj czad;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale kocica ^^ swietna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny sweterek! Cudownie to wszystko połączyłaś ;)
    Dużo zdrowia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello dear, you want to follow each other. And you said you follow me, but I can't see it. So please follow me, let me know and I will follow you back. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne zestawienie swetra z tymi spodenkami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. amazing style ;)

    Like your blog! Would you like to follow each other? :)
    XO MP.
    http://beamasterpieceblog.blogspot.it/2013/10/event-lollipops-paris-torino-willy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Kołnierzyk i okularki masz świetne! Gdzie je kupiłaś? :) Do zobaczenia na spotkaniu :) Miło mi będzie Cię osobiście poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kołnierzyk kupiłam w jednym z sklepów odzieżowych typu no name w Wodzisławiu Śląskim, niedaleko rynku, a okularki są z deezee.pl ;) Również bd mi bardzo miło poznać Cię osobiście ;)

      Usuń
  26. Extra look :) pozdrawiam ;)

    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie grube sweterki! Bardzo fajnie w nim wygladasz + brawo za dobranie dodatków:) idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo stylowo i ciekawie ;) świetne kolory <3

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*