wtorek, 29 października 2013

Strefa elegancji

Witajcie moi najmilsi.! Muszę Wam wszystkim bardzo podziękować, że tak licznie zaglądacie na mojego bloga, komentujecie, obserwujecie. Jest mi bardzo miło i czuję się wielce uradowana z tego powodu ;) Choroba jeszcze nie opuściła mnie całkowicie, ale chyba powolutku się ze mną żegna ;) Dzisiaj przedstawiam Wam efekty wczorajszej sesji z moją kochaną Dagmarą. Jak Wam się podoba?


















pics by Dagmara Balicka

legginsy - allegro.pl
tunika - orsay
torebka - sh/Classics DEBENHAMS
asymetryczne szpilki - mohito/allegro.pl
zegarek - Atlantic/prezent od narzeczonego
opaska - katherine.pl
hand harness - deezee.pl

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl ________________________________________

WYPRZEDAŻ SZAFY.!



Chciałabym Was serdecznie zaprosić na wyprzedaż mojej szafy. Dla wszystkich czytelników mojego bloga przygotowałam rabat - 50% na wszystko. Na hasło: 'alabastrowapanna' obniżę cenę wybranych produktów o 50%. Proszę tylko napisać do mnie na moim koncie na szafa.pl przed zakupem, abym mogła zmniejszyć koszty prowizji lub pisać na maila: malaxd@poczta.fm lub stefastylu@gmail.com przed zakupem. 

SERDECZNIE ZAPRASZAM.! ;)

32 komentarze:

  1. Oh my, te spodnie to trochę jak u Beetlejuice'a, nice :))

    OdpowiedzUsuń
  2. make up i dodatki na 5czkę;>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wygladasz <3 Elegancko z klasa i modnie! i love your hair <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło, choć legginsy ni w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż perfekcja! Kocham Twoje buty!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing combo.... I love your studded top and your bracelet!!!!!
    Wonderful eyes doll!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna stylziacja uwielbiam czarno-białe ubranka. :)

    pozdrawiam :-) i zapraszam : feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz niesamowite oczy i przepiękne włosy! :) stylizacja również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tej opasce ;) Połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglądasz ! Bluzeczka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham pasiaki! A tunika jest świetna :) U rock ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż, świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  14. IDEALNE połączenie!! Pięknie

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia, bardzo fajna stylizacja. Śliczna jesteś, no! :))

    http://littlesmiiile.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, zestaw bardzo mi się podoba! Wyglądasz rewelacyjnie ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja naprawdę rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i stylizacja bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lovely look <333

    xx,
    www.liviapangdoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te spodnie masz świetne!!! Twoja figura idealnie do nich pasuje!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne dobranie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny set :) muszę przyznać, że masz piękne włosy, tylko pozazdrościć ! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. love that outfit girl!

    New follower
    xx
    www.DaysoffLA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*