wtorek, 22 października 2013

Sportowy szyk ;)

Cześć.! Rozchorowałam się na całego, z trudem mówię, a kaszlisko męczy i dusi mnie do upadłego ;/ Gorączka co chwilę powraca, ale nareszcie mam troszkę czasu aby poleniuchować i poleżeć w łóżeczku ;) Zdjęcia były wykonywane ponda tydzień temu i nareszcie doczekały się premiery na blogu ;) Zdjęcia wykonywała Dagmara, której z całego serca dziękuję - są świetne .! 
Tym razem postawiłam na sportowy szyk ;) Tuniko-sukienkę upolowałam w Bershce, specjalnie kupiłam większy rozmiar, aby tunika wyglądała na oversize'ową. Jeszcze rok temu nie uwierzyłabym, że odważę się włożyć białe botki, a jednak ;) Zobaczyłam je na deezee.pl i się zakochałam. Teraz już wiem - "nigdy nie mów nigdy"!





















pics by Dagmara Balicka

sukienka - Bershka
botki - deezee.pl
kamizelka - sh/BACK GROUND
bransoletka - chiński sklepik
zegarek - C&A
naszyjnik - katherine.pl
sakwa - Diverse


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl ______________________________________________________



W sklepie internetowym PresKa czeka na Was rabat.!

Specjalnie dla Was sklep PresKa przygotował 5 % RABATU na wszystkie produkty.!!!



Wystarczy przy zamawianiu wpisać kod rabatowy: alabastrowapanna 

i cieszyć się tańszymi zakupami ;)


Zapraszam .!

25 komentarzy:

  1. Zestaw cudowny!Chętnie bym ci porwała bluzkę i torebkę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :) I te piękne włosy!

    Zapraszam: http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. * * *dziękujemy za opinię««komenatarz

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaję Cię do linków na głownej piękna panienko;))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna :D :) wyglądasz pięknie!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/burgrund-and-gold-autumn-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że zasłoniłaś buty, bo chętnie bym je zobaczyła ;p
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuniczka boska. ^.^
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna stylizacja, ale najbardziej wpadły mi w oko twoje buty- sa genialne!

    pozdrawiam http://feel-glorious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna tunika :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko wyglądasz:) Świetnie wychodzisz na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrówka zatem :) Tunika w połączeniu z kamizelka świetnie wygląda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello lady, awesome look, love your hair. ;) If you want, we can follow each other. Let me know, follow me and I will follow you back. ;) Have a nice day hun! http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  13. MEGA FAJNIE NA SPORTOWO!!!
    cudo
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  14. ;)) czekam na new notkę, pozdooo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracaj szybko do zdrowia!!
    Co do sukienko-tuniki- bardzo ładna, strasznie lubię taki look!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna tunika <3
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna jestes! I love your dress O: Bardzo sportowy zestaw ale rowniez jest w tym troche kobiety <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, świetne buty! pierwszy raz takie widze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fotki fantastyczne! Ty rewelacyjnie wyglądasz, choć butki do mnie nie przemawiają, ale wiesz, ja "starej daty" jestem :))
    Gdzie ty taki boski plener znalazlaś? To "nasze" tereny? M.
    P.S. Wracaj do zdrówka szybko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale głupoty gadasz, Ty przecież nie jesteś "starej daty" .! I już tak nigdy więcej nie mów.!;)
      plener wynalazła moja Pani Fotograf. To jest w Rybniku, w okolicach Paruszowca ;) tam są jeziorka, las, sama byłam zaskoczona, że tam takie ładne okolice mają ;)

      Usuń
  20. Świetna sukienka!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie sportowe zestawienia :) a Ty wyglądasz rewelacyjnie ;))

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*