sobota, 12 października 2013

Uszka ^^

Dzisiaj modnie i wygodnie ;) Korzystając z ostatnich promieni słońca chciałam Wam pokazać stylizację na troszkę cieplejsze dni :P Moja ulubiona jeansowa koszula; wyjątkowa, asymetryczna spódniczka w pasy; najulubieńsze, naćwiekowane lordsy. Do tego czapka z uszkami i worek z deezee.pl, z którym ostatnio praktycznie się nie rozstaję ;) 








fotograf: Musiek ;*
obróbka zdjęć: Klaudia S. ;)


jeansowa koszula - allegro.pl/Verdana
spódnica - Cheap Clothes
lordsy - szafa.pl
worek - deezee.pl
czapka - katherine.pl
zegarek - C&A
bransoletka ćwieki - chiński sklepik
bransoletka kolce - noname
mirror belt - allegro.pl
naszyjnik - katherine.pl

Uszka ^^ - MODNAPOLKA.pl

26 komentarzy:

  1. super jak zawsze ! :)


    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obłędnie wyglądasz, świetnie! ;*
    Obserwuję ;*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, czapka najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, podoba mi się !:)) świetna spódnica;)
    zapraszam do siebie, będzie mi miło, jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czadowa czapka! też taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zdjecia, inspirujesz :) bardzo podoba mi się ta koszula, pozatym lubie takie stylizacje i czulabym się w niej dobrze, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super !
    mega spodnica i buty ^^

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. GENIALNA TA SPÓDNICA
    Wspaniale:*

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz, ostatnio takich kapeluszy szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna jestes! Swietna stylizacja rowniez! Uwielbiam twoja spodniczke! :) Interesuje cie moze wspolna obserwacja?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapelusik wymiata! Piąte zdjęcie z bransoletkami jest zarąbiste. <3
    Stylizacja bardzo ładna.
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    ZAPRASZAM NA LOTERIĘ: pisane-atramentem.blogspot.com/2013/10/loteria-100-obserwatorow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja
    pięknie wychodzisz na zdjęciach:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tę torbę! Świetna spódnica :) Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczna koszula! sama chciałabym ją mieć ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie, fajnie zestawiony outfit;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Great combo and.... I love your hat!!!!!
    Kisssssssss

    OdpowiedzUsuń
  17. Yay, kocie uszka! Co prawda ja mam naturalne, ale te sztuczne też dodają szyku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestawienie ciekawe... ale dla mnie trochę za dużo ;) Za to torba świetna! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*