środa, 24 września 2014

Pastelowo ;)

W dzisiejszej stylizacji królują pastele ;) Jest romantycznie i dziewczęco ;) W spódniczce się zakochałam od pierwszego wejrzenia, bo ma piękny lawendowy kolorek i wyhaczyłam ją na wyprzedażach w Mohito za niecałe 40zł ;) Ażurowy sweterek znalazłam w małym sklepiku w Rybniku za 29zł- jest uroczy!

Jak Wam się podoba zestaw? ;)





pics by Musiek;*


spódnica- mohito
top- reserved
sweterek, pasek- nn
buty- z odzysku po starszej siostrze ;)
kokarda- katherine.pl
torebka- bershka
pierścionek- FJBOX/prezent ze spotkania blogerek w Rybniku 


Właśnie ruszyła II edycja akcji "Blogerki wietrzą szafy"- KLIK!
Zapraszam do przeglądania rzeczy blogerek i życzę udanych łowów ;)

A już niebawem na blogu odbędzie się konkurs związany z tą akcją. Szczegóły niebawem ;)
Zapraszam do śledzenia mojego fanpage'a- KLIK! Bądź na bieżąco! ;)


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

12 komentarzy:

  1. Torba cudna *_*

    Zapraszam do siebie na konkurs :D http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba. bluzka jest przeurocza :) świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek jest ładniutki ;-) Pięknie wyglądasz ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne, słodkie kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. totalnie w moim guście :) cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy zestaw. Piękna torebka. ;p
    Oczywiście wyglądasz pięknie! ;)
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska stylizacja zakochałam się :)
    Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*