wtorek, 9 września 2014

Zakupowe szaleństwo!

Witajcie drodzy czytelnicy! Ostatnio miałam wyjątkowo dużo wolnego czasu (o dziwo!) i wybrałam się na wielką wyprawę po lumpkach ;) Już od dłuższego czasu miałam ochotę poszperać i przeczesać gąszcze sh w mojej okolicy ;) Wydałam 159zł za 12 rzeczy! Było warto! A oto moje łupy:

Kobaltowe, metaliczne jazzówki! Jak tylko je zobaczyłam, to od razu chciałam je mieć ;) Za jedyne 15zł!


Czarna, mega duża, futrzana torebka za 25zł. Dół, elementy przy zamku oraz kieszonki w środku ma wykonane ze skóry!

Kurtka z Bershki, wygląda jakby była nieużywana. W sh znalazłam ją za 25zł ;)

Bluza z motywem kwiatów za 8zł ;)

Asymetryczna bluzka za 9zł ;)

Bluzka- siateczka w kolorze jaskrawego różu za 9zł ;)

Śliwkowy sweterek- futrzak, jest taki króciutki. Idealny do spodni i spódnic z wysokim stanem ;) Za 8zł!

Obszerna chusta za 7zł ;)

Te buty a'la creepersy to moi faworyci! Są świetne, na dodatek są nowe, bo podeszwa jest nie chodzona, a buty nie mają w ogóle śladów użytkowania. A cena za te buciki była zaskakująca- tylko 6zł!!!


Urocza, beżowa sukienka za 20zł ;) 

Biało- czarna, lateksowa spódnica, nowa, bo z metkami za jedyne 15zł ;)

Cekinowe szorty w przepięknym kolorze za 12zł ;)

Co sądzicie? Wy także lubicie szperać w lumpkach? Wyhaczyliście ostatnio coś ciekawego? Piszcie w komentarzach ;)

8 komentarzy:

  1. widzę wiele fajnych rzeczy, gratuluję udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. futrzana torebka, złota bluzka , chusta i spodenki ina końcu najlepsze ;) jak dla mnie
    pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale zaszalałaś kochana :) świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystkie ubrania mi się podobają, ponieważ po prostu nie są w moim stylu, ale creepersy i lateksową spódnicę najchętniej bym Ci ukradła. Zakochałam się w niej!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zakupy :)
    a spodenki na ostatnim zdjęciu są świetne!
    zapraszam :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zakupy udane i w dodatku portfel zbytnio nie ucierpiał;-)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*