poniedziałek, 29 września 2014

Wygraj sukienkę w stylu retro! II edycja akcji "Blogerki wietrzą szafy"

Przy okazji ostatniego posta wspominałam Wam o II edycji akcji "Blogerki wietrzą szafy" organizowanym przez portal szafa.pl. W ramach akcji każda z blogerek organizuje konkurs, w którym do wygrania jest jakaś rzecz z blogerskiej szafy ;)

U mnie do wygrania jest piękna, czarna sukienka w stylu retro firmy PROMOD! Z metki rozmiar M, ale będzie także odpowiednia dla osób noszących rozmiar XS/34 lub S/36.
Wymiary:
długość: 85cm
biust: 42cm x2

Aby wygrać sukienkę musisz:
1) wyszukać jakąkolwiek rzecz z mojej szafy- TUTAJ, która najbardziej Ci się podoba
2) wkleić link do wybranej przez Ciebie rzeczy pod tym postem
3) wymyślić stylizację z wybraną przez Ciebie rzeczą i napisać Twój pomysł w komentarzu pod tym postem
4) Proszę o podanie w komentarzu maila, abym po ogłoszeniu wyników konkursu mogła się skontaktować ze zwyciężczynią

Najciekawszy pomysł na stylizację wygra ;)
Konkurs trwa do 13.10.2014 do godziny 23:59

Powodzenia ;)





11 komentarzy:

  1. WSPANIAŁA
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka, niestety, nie mój rozmiar. ;p
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra to dołączę się do zabawy :D :P
    To ja wybrałam z Twojej szafy:
    http://szafa.pl/c19400919-biale-spodenki-szorty-pin-up-wysoki-stan.html

    Są to białe szorty z wysokim stanem, które są bardzo modne. Same w sobie już są efektowne, dlatego moim zdaniem stylizacja powinna być skromna. Dobrałabym do nich bluzkę oversize, która nie jest obcisła a luźna! Do tego botki/kowbojki i możemy śmigać na miasto :)

    vogueswing@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna <3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/coralove.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam głowy do konkursów teraz , więc życzę powodzenia innym :)
    Bo jest o co walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Tunika.. zbliża się moja impreza (bal inżynieria) i szukam czegos takiego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka. Życzę wszystkim biorącym udział w konkursie powodzenia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tych szpileczek http://szafa.pl/c19624159-czarne-skorzane-szpilki.html ubrałabym moją ulubioną amarantową sukienkę mini oraz cudowne długie wiszące złote kolczyki wysadzane czarnymi kamieniami! ; ) ♥

    stefcia922@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka piękna. Ciesze się, że trafiłam na Twój blog!:)

    http://gooddaybym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*