czwartek, 18 września 2014

Przed snem...

Regularnie zamawiam kosmetyki ze strony http://www.kosmetykizameryki.pl/ . Można tam znaleźć kosmetyki dobrych marek za niską cenę ;) Ostatnio natknęłam się na pisak do paznokci(na zdjęciu po lewej) i stwierdziłam, że wypróbuję ;) Wzorki na paznokciach są teraz w modzie, więc troszkę się pobawiłam ;) Najpierw pokryłam paznokcie lakierem Astor kolor 122. Tutaj możecie go zakupić KLIK! za 3,99! Potem pomalowałam wzorki czarnym pisakiem. Tutaj możecie nabyć także inne kolorki KLIK! Niestety nie mam zbytnio wprawy w robieniu takich wzorków, więc wybaczcie pewne niedociągnięcia. Na pewno za drugim razem wyjdą ładniej ;) Na koniec całą płytkę pokryłam lakierem bezbarwnym firmy NYC dającym efekt matowych paznokci. 
Jak się Wam podoba?;)



Ostatnio mając troszkę więcej wolnego czasu zaczęłam regularnie buszować po lumpeksach i znowu znalazłam kilka perełek ;)

Kamizelka futrzana za 6,50zł!

Koszula jeansowa za 4,50zł ;)

Koszula w kratkę za 6zł ;)

Sweterek futrzany, kolor mnie urzekła! Za 10zł!

Piękne buty z firmy Kazar, skórzane!!! Zakochałam się w nich, bo uwielbiam elementy męskiej garderoby! Kupiłam za 16zł ;)



A "przed snem" zapraszam do przesłuchania piosenki, która od wczoraj w kółko chodzi mi po głowie ;)

10 komentarzy:

  1. fajne te pazurki ;) ja ostatnio szukam jakieś futrzanej kamizelki, bo mi się meeega spodobały. Ale Ci się okazja trafiła..bo w sklepach ceny trochę odstraszają ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Your nails are so cute! I love the faux fur vest and the gingham shirt, too.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pazurki. Obserwuję i czekam na Twoją kolej. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. BUTY, BUTY, BUTYYYYY <3 Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdobienie :) Muszę tak wypróbować kiedyś na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oazury są boskie, o butach nie wspominając:)
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/09/fashion-killa.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne paznokcie! a buty to HIT!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne pazurki *.*

    Zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*